niedziela, 15 stycznia 2012

Boję się założyć firmę

To bój się dalej!

Zostań szarym człowiekiem, pracuj codziennie po 8 godzin, podlizuj się swoim przełożonym i nienawidź swojej pracy.

Oby tak nie było.

Oczywiście nie każdy ma duszę przedsiębiorcy. Nie warto z dnia na dzień rzucać zatrudnienia i starać się robić wielki biznes. Ja prawie popełniłem ten błąd, chciałem zostawić uczelnię, bo myślałem, że mogę wszystko.

Faktycznie, mogłem sporo w porównaniu do moich rówieśników, ale to za mało.

Proponuję Ci, aby postępować rozważnie. Jeśli czujesz, że masz pomysł na biznes, poświęć mu pewien procent uwagi. Nie od razu rzucaj się na wielką wodę, chyba że to Twoje być, albo nie być

Wielu guru mówi, żeby poświęcić wszystko w kierunku swojego celu. Oni mają po części rację, ale to "wszystko", musisz rozbić na odpowiednie etapy.

Rozejrzyj się, zastanów 10 razy, poszukaj ludzi, którzy mogą Ci doradzić lub nawiązać współpracę. A wtedy działaj i daj z siebie 100%

6 komentarzy:

  1. Moim zdaniem świetna okazja by dowiedzieć się jak założyć działalność gospodarczą?. Uważam, że sama procedura założenia działalności nie jest skomplikowana, ale od samego początku powinniśmy zwrócić uwagę na istotne kwestie samego jej prowadzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma co się obawiać zakładać firmy. Jeśli ma się gotowy pomysł i obliczone wszystko, że biznes się uda to raczej nie ma na co czekać. Oczywiście przy zakładaniu firmy proszę nie zapomnieć o pieczątkach od https://www.maxsc.com.pl gdyż na pewno one się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem nie ma co się bać zakładać firmy bo jeśli ktoś nie spróbuje to niestety nie będzie wiedział jak to jest. Przed samym założeniem działalności warto jest poznać systemy CRM https://craftware.pl/co-jest-crm-czy-warto-z-niego-korzystac/ i zobaczyć co potrafią one wnieść do naszej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem przekonany, że jeśli mamy porządny biznes plan to nie ma co się bać zakładać firmy. Warto zwrócić uwagę na dobre rozwiązania informatyczne jak https://www.connecto.pl/cennik-xl/ dzięki którym bez problemu będziemy mogli naszą działalność prowadzić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Również na początku miałem takie obawy, ale okazały się one praktycznie bezpodstawne. Teraz mając spółkę zlecam badanie sprawozdań finansowych https://www.crowe.com/pl/services/audyt/badanie-sprawozdan-finansowych gdy chcę mieć pewność, że nic mnie nie zaskoczy.

    OdpowiedzUsuń