sobota, 25 lutego 2012

Sposób na naukę - opinie o Sesje Fruiti

Biznes to taka dziedzina, która wymaga dużego czasu nauki. Biznesmen nie jest osobą, która siedzi i nic nie robi, a pieniądze same do niego nie przychodzą.

Szukałem wiele ciekawych sposobów na poprawienie nauki i koncentracji i chętnie o nich dziś opowiem.

1. Magnez i witaminy
Gdy porównywałem czas nauki do odniesionych rezultatów i zapamiętanej nauki, to przy pięciu próbach uczenia się słów z języka angielskiego, zapamiętywałem średnio do 3 - 5 słówek więcej po nauce z magnezem. Efekt całkiem niezły, ale ma też swoje minusy. Od tego specyfiku psują się zęby:/ i mnie generalnie nie smakuje.

2. Ćwiczenia i dotlenianie organizmu
Genialna sprawa. Głównie pomaga w nauce przedmiotów ścisłych, ze słówkami ten sposób poradził sobie podobnie do zażywania magnezu. Wystarczy przed nauką przebiec się około 500 metrów, zrobić kilka pajacyków itd. Niestety, nie zawsze jest ładna pogoda na bieganie, poza tym to żaden biznes, bo traci się sporo czasu na przygotowanie.

3. Produkt o nazwie Sesje Fruiti
Nie bez powodu użyłem tej nazwy w tytule. Przez ostatnie miesiące to mój faworyt. Uczę się z wykorzystaniem tych sesji synchronizujących mózg. Nie wiem dokładnie jak działa to w teorii, ale chodzi o odblokowanie pewnych pokładów mózgu, która w pewnym czasie (coś jakby hipnozy) zaczynają się uaktywniać. Interesowałem się już tym około 5 lat temu, ale wtedy takie nagrania były bardzo drogie i dostępne tylko w USA. Obecnie w Polsce kosztują kilka złotych.
Minusy są takie, że przed nauką musimy poświęcić te 30 minut na przesłuchanie sesji, ale po tym nauka jest o wiele skuteczniejsza. Uczyłem się nawet o 20 słówek więcej - to szok.

Poza tym ostatnio stosuję dietę i robię sporo notatek. Jem ogromne ilości warzyw i owoców, to teżspory plus.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz