piątek, 7 października 2011

Dobre biznesy w Polsce

Dobry biznes to taki, który przyniesie nam w przyszłości określone zyski, bo o to chodzi by przyjął się on na rynku, został zaakceptowany i pozwalał nam zarabiać, nigdy nie rozumiałem innego podejścia, było ono dla mnie jednym słowem, niezrozumiałe, nie obawiałem się ryzykować i doszedłem do tego co dziś mam tylko dzięki pracy i pomysłowi i choć wiem, że jestem na początku drogi, to wielu moich przyjaciół nawet nie stoi na starcie.

Tajemniczy Biznesmen

 Skąd wziąć taki pomysł? To nic trudnego, wystarczy rozejrzeć się po rynku, i znaleźć problem. Dokładnie tak. Biznes zawsze zaczyna się od jakiegoś problemu, który trapi konsumenta, oczywiście należy odpowiednio zbadać rynek, i przygotować rozwiązanie, które zmieni życie klienta, poprzez pojawienie się wspomnianego produktu.
Technik na promowanie znajdzie się mnóstwo, czasem cisza marketingowa, może mieć większy wpływ na atrakcyjność wprowadzanego do obiegu towaru, niż zbyt duży rozgłos. Za każdym razem gdy szykuje się na wejście na rynek nowy produkt, przygotowane są przeróżne kampanie.

Popatrz:

1. NK - ludzie, którzy potrzebowali przyjaciół, chcący podzielić się swoimi zdjęciami, muzyką, filmami czy sztuką.
2. Węgiel - potrzeba ciepła.
3. Dyskoteki - potrzeba zabawy

Teraz już wiesz na czym robi się biznes?



Jeśli spodobał Ci się ten artykuł i chcesz więcej
A otrzymasz wiele ciekawych prezentów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz