poniedziałek, 10 października 2011

Jestem młody - czy zaczynać biznes?

Wielu ludziom się udało i otworzyli swój własny biznes, który pozwala im spokojnie żyć. Może nie każdy jest  największy i nie przynosi ogromnych dochodów, jednak pozwala na spokojną egzystencję i daje możliwość rozwoju. 

Wiele osób w młodym wieku po skończeniu szkoły, poszukuje zajęcia dla siebie, nie zdając sobie sprawy, że może to być trudne.

Marcin pisze tak:

W większości sytuacjach, informowano mnie o problemach, zaistniałych na rynku, i że moje wykształcenie, może być nieprzydatne na daną chwilę, byłem informatykiem i przerażało mnie to o czym informowano mnie w urzędach. Szybko postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce i otworzyłem swoją własną firmę, wiem jedno, bez środków z Unii Europejskiej, nie dałbym rady zrealizować tego celu, tutaj należy wspomnieć że trzeba poszukiwać dotacji czy funduszy na swój cel, ja na chwilę obecną prowadzę firmę jednoosobową, ale z tego powodu nie czuje się gorzej, niż ten co zatrudnia dwie osoby. Korzystam z wszystkich dostępnych form pomocy i mam nadzieje w przyszłości bardziej zaatakować rynek, i stać się poważnym graczem dla obecnej konkurencji.

Zawsze jest szansa na rozwój. Jeśli tylko potrafisz robić coś ciekawego i chcesz się rozwijać, to weź sprawy w swoje ręce i rób to!



Jeśli spodobał Ci się ten artykuł i chcesz więcej
A otrzymasz wiele ciekawych prezentów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz